tirsdag 19. april 2011

hjelp. jorda er innvandert


VERTEN AV STEPHENIE MEYER
Denne boka hoppa rett opp på topp 10-lista mi etter eg var ferdig med den, eller var det før? :) Husker ikkje, men den var i alle fall ein av dei beste bøkene eg har lese nokon gong. Stepehnie Meyer er bare sååååå god til å skrive. I denne boka skriv ho om når jorda blir innvandert av Sjelar og folka blir vertskap for desse sjelane. Melanie er eit av dei få vanlige menneksa igjen når ho blir vert for sjelen som heiter Vandrer. Men Vandrer er ikkje forberedt på at Melanie skal kjempe så mykje i mot. Saman prøver dei å finne mannen som dei ikkje har sett på lenge. Men kva skjer?

Denne boka fenga meg meir enn eg kan seie, og det var uvanlig å lese om eit kjærleiksforhold der det var tre stykk var innvolvert, men ikkje alle var i menneskeskikkelse ein gong!

Har du lese Verten? Kva syntes du om den?

:D:D:D

ps. minner om meinigsmåling til venstre i "margen."

2 kommentarer:

  1. Jeg leste den på engelsk. Jeg elsker virkelig den boka, helt fantastisk:)

    SvarSlett
  2. Ja, jeg fortår ikke hvordan Meyer har greidd å komme på alt hun skriver om! :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...